2015. január 19., hétfő

Lányos szett ajándékba!

Egy igazán lányos szettet készítettem, ami áll egy nyakba akasztható pénztárcából és egy zsepitartóból. Hasonló színösszeállítással dolgoztam mindkettőnél. Fő anyagként drapp színű vászont választottam és rózsaszín + barna árnyalatú pamutvászonnal kombináltam. A pénztárca rátét mintájánál gyöngyöt és farkasfogat használtam. A zsepitarónál szintén farkasfoggal díszítettem.
 
 
 
 

Miért ajánlanám?
Elsősorban iskolás gyerekek használhatják ki jobban. Praktikus, mert mindig kéznél van és talán kevésbé veszhet el, mint egy zsebbe tehető tárca. Kényelmesen elfér benne az apró - és a papírpénz is. Könnyedén bele lehet nyúlni és így könnyen kivehetjük belőle a fizetőeszközt.
Cipzárral záródik.
 
 

 
A zsepitartó is nagyon praktikus, mert elfér egy pici táskában. 7-8 db pzs -t is beletehetünk. Ezenfelül esztétikusabb, mint az eredeti nejlon csomagolás.
 
 
Még több zsepitartó itt:
 
 
 
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése