2015. július 1., szerda

Ez most az enyém! . Nyári és vidám!

Eddig magamnak nem igazán varrtam semmit. Na, de most!
Évitől ( Kell me ) vásároltam nem is olyan régen néhány csodás,
textilt magamra is gondolva (Kivételesen!)
A táskám inkább egyszerű fazonú. Különlegessége, hogy a vállpántja sodrott zsinór,
 ami ringlikkel illeszkedik a textilhez. Ilyen megoldással most készítettem először táskát
 és a ringlizést is most próbáltam először. Teljesen feldobódtam, mert elsőre sikerült!
Persze ebben Évi nagy segítségemre volt! Ezt nagyon köszönöm neki!
A táska alja farmer anyag, ezt egy csodás, virágos textillel kombináltam.
Belül egy nagy zseb van, amit egy kék patent választ ketté, ha erre lenne szükség.
A táskám száját pedig egy piros, valódi bőr táskapánt zárja át.





A méretei: 33.5cm x 37cm x 8cm talpszélességgel.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése