2015. február 13., péntek

Február, farsang és fánk

Nálunk minden évben, mióta Jázmin ovis már az új év elején elkezdődik a nagy fejtörés jelmezbál ügyben. Ő már nagyon ügyesen kitalálja, hogy minek öltözzön. Bevallom, eddig mindig hagytam, hogy az ő ötlete valósuljon meg. Az idén is így lesz! És valószínűleg, ha Gellértkém ovis lesz, neki sem mondok majd nemet.
A február és a farsang kötődik a fánkhoz is. Valahogy minden éven úgy alakult, hogy a sütésével anyukám megelőzött. Így mire én sütöttem volna, már mindenki megunta.
Az idén viszont én készítettem el. Finom, ízletes, puha és nagyon kevés volt, ahogy a férjem és a gyerekeim mondták.
Anyukámtól is nagyon szép dicséretet kaptam. Ő azt mondta, mikor meglátta:
 " Olyan szép szalagos lett, hogy már csak a masni hiányzik róla! "
 
 
Ti sütöttetek már az idén fánkot?
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése