2014. augusztus 9., szombat

Szívecskés illatpárna

Most kivételesen nem az én munkámat mutatom be, hanem a kislányomét, aki még csak 5 éves.
Az alábbi szívecskés, levendulával töltött illatpárnát ő készítette.
 A nyár folyamán nagyon sokat segített nekem a kert és az udvar gondozásában. Így sok mindent megtanult és tapasztalt. Különösen a szívéhez nőttek a virágok. Azok közül is a levendula. Júliusi virágzásakor gondosan levágta, összekötötte, felfüggesztette és szárította. Közben a balatoni nyaralásunkor megnézhette Tihanyt és az ott termő levendulából készült szépségeket is. Begyüjtötte az ötleteket és megszületett a kis fejében az ő levendulapárnája.
Miután hazajöttünk hozzáláttunk a munkához. Textil és díszítésre használható csipkét, gombot választott. Kiszabtam az anyagot és amint a képeken látjátok lelkesen dolgozott. Pici ujjai közt a tű ügyesen és fürgén dolgozott. Kitartó és türelmes munkájának eredménye nagyon szép lett!Ragaszkodott hozzá, hogy a fotókat is ő készítse el. Szerintem ez is nagyon jól sikerült! Rám csak a szerkeztést és bejegyzést hagyta.
Nagyon feltöltötte őt ez tevékenység, amit nagy-nagy szeretettel csinált. Olyannyira, hogy már tervezi a másik alkotást.
Nagyon büszke vagyok rá!
 
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése