2014. július 26., szombat

Régi álom!

Kislányom már régóta szemezett egy ilyen ceruzatartóval, amit HappyPatch by Adri oldalán láttunk.  Sokszor elhangzott: " Anya varrj nekem egy ilyet! " Amikor pedig két hete a balatonszemesi vásárban Fanninál meglátta már tudtam, ha hazaérünk a varrógép elé ültet. Így is lett! A textilek közül kiválasztotta a számára legszebbeket és fel sem állt mellőlem, amíg készen nem lettem. Persze én is élveztem a varrást és közben beszélgettünk egy jót is. Örülök, hogy elkészült! Már azt is tudom, hogy nem ez lesz az utolsó! Legfőképpen azért, mert van egy kisfiam is, aki majd később remélhetőleg szeret rajzolni. 
 
12 db színes fér el benne. Feltekerhető. Jól tárolható és mindenhová könnyedén magunkkal vihető.
 
 
 

 
Tökéletes ajándék lehet gyerekek számára!
 
Egyébként Adrihoz és Fannihoz érdemes bekukkantani! Szuper ügyesek!
 
 
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése