2014. június 18., szerda

Japán táska

Már régen volt, hogy utoljára bejelentkeztem. Most viszont újra mutatok egy szépséget, amin az elmúlt néhány napban dolgoztam.
Kedves és türelmes megrendelőmnek készítettem ezt a táskát. Konkrét elképzelései voltak, ezért könnyű dolgom volt. Nem kellett gondolkodnom, csak izgulnom, hogy sikerül-e megvalósítanom elképzeléseit.
Többször egyeztettünk e-mailben és telefonon is. Varrás közben fázisfotókat küldtem, hogy lássa a táska születésének folyamatát.
A legfontosabb az volt, hogy a táska japán hatású legyen. Két képet kaptam, ami alapján dolgoznom kellet. Az egyik kép a táska alakját mutatta, a másik pedig a díszítését. 
A táska színe is adott volt. A barna árnyalatait kellett használnom. Úgy készítettem, hogy vállon és kézben is kényelmesen hordható legyen.


A cipzárt a könnyebb használat miatt gyöngyökkel díszítettem hasonló árnyalatban, mint a táska színei.
A vállpánt állítható és karabínerrel lecsatolható.

A hátuja egyszerűbb díszítést kapott.

A belsejében mindkét oldalon cippes zseb van. Ajándékként belecsempésztem egy kulcstartó karabínert.

Itt pedig jól látható az állítható, lecsatolható vállpánt is.

Nagyon élveztem a munkát.
Remélem, Évának tetszeni fog "álmai táskája", ahogy ő nevezte egyszer!
Kívánom, hogy örömmel viselje ezt a japán táskát!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése