2014. február 15., szombat

Barna patchwork táskák

Két táskát is készítettem ebből a barna színű anyagból. Még az ősz elején találtam ezt a kellemes színű barna textílt. Akkor vettem is belőle többet. Itthon pedig voltak színben harmonizáló pamutvásznaim.
Már a hugomnak készítettem belőle egy táskát, amit itt megtekinthetsz. Most újra elővettem és két hasonló táska készült megint. Patchwork "módra" tettem bele a mintát. Az első egy picikével nagyobb, mint a második. A formájuk is különbözik egy cseppet. Eltérés még, hogy az alsó képen lévőnek van két kisebb belső zsebe, ami pont akkora, hogy zsepitartó, notesz, telefon beleférjen. 
 ( Érdekődés: A blog bal oldalán lévő elérhetőségeken )
Ő az egyik:
36 x 28 cm, két vállpánt és cipzárral záródik
 

 Ő pedig a másik:
 De ő már ELKELT!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése